srijeda, 15. veljače 2012.


  FM-GROUP :

Kako je moguće da poznati mirisi dospijevaju u promet na ovaj način?
Na svijetu ima nekoliko tvrtki koje proizvode parfeme za modne kuće.
U vlasništvu modne kuće je ime marke, dizajn, pakovanje, dok mirisna esencija ostaje u vlasništvu tvrtke koja parfem proizvodi.
Jedino je FM Group dobila pravo da poznate mirise na taj način stavlja u promet!
 

Zbog čega je tako iznimno niska cijena ??
Od ukupne cijene parfema, cijena mirisa iznosi samo nekoliko postotaka. Ostalo se sastoji od marketinga, reklame, pakovanja, logistike te maloprodajne koristi.
S tim troškovima ne treba računati kod FM parfema i zato do svojeg omiljenog mirisa možete doći po tako povoljnoj cijeni.
FM parfemi nalaze se u uniformiranom pakovanju (čime je trošak pakovanja sveden na minimum), jedan kod na kutiji određuje koji je miris unutra.
Esencija i proizvodna tehnologija su ORIGINALNI !
Prozvodi Federica Mahore imaju koncentraciju mirisa 20%.
To i službeno jamči stručna potvrda izdana 24. ožujka 2005. godine. 


Zašto vrijedi kupovati proizvode fm grupe ?
Zato što kupci dobivaju kvalitetu koju očekuju po puno povoljnijoj cijeni, samo zato što ne dolazi u originalnom pakiranju.
Izvorno su proizvođači parfemima ciljali na bogatije slojeve.
Prodajom mirisnog ulja, njihovi parfemi postali su pristupačni svima.
Tako ih sve više počinje upotrebljavati FM parfeme, istina, ne u originalnom pakiranju, ali očekivane kvalitete!


Zašto parfem u parfumeriji plaćate i do 800 kn, a u FM-u samo 103 kn?

MODNA KUĆA --> DROM --> PROIZVOĐAČ --> REKLAMA --> VELEPRODAJA --> MALOPRODAJA,PARFUMERIJA --> KUPAC 300-800 KN

- modna kuća (BOSS,D&G,LACOSTE..) sklapa ugovor sa tvrtkom DROM koja je najveći svjetski proizvođač mirisnih ulja i esencija
- tvrtka DROM daje licencu ovlaštenoj tvornici koja proizvodi parfem
- modna kuća zajedno sa tvornicom ulaže u reklamnu kampanju
- parfem dospijeva na tržište putem generalnih uvoznika odnosno odlazi u veleprodaju
- iz veleprodaje parfem odlazi u maloprodaju (parfumerije,trgovački lanci)
- preko maloprodaje parfem dolazi do krajnjeg kupca koji plača sve ove korake kroz cijenu parfema koja ide i do 800 kn

To je bio klasičan način puta parfema od proizvođača do krajnjeg potrošača..
Pogledajte sada kako ide distribucija FM parfema kroz mrežni marketing

DROM --> FM --> PERFAND --> KUPAC 103 KN

-tvrtka DROM daje licencu FM GROUP
-tvrtka PERFAND proizvodi parfeme za FM GROUP
-parfem iz tvornice odlazi do krajnjeg kupca po cijeni od samo 103 kn
 

AKO ŽELITE KORISTITI PARFEM DOBRE KVALITETE,
ISPROBAJTE NAŠE PROIZVODE !!!
                    
  
  KONTAKT
  Jelena Bokić
  098/947 05 99
  jelenabokic@ymail.com
       

Nema komentara:

Objavi komentar